örebro all day long

USM-kval i örebro idag med mina konstsimsflickor. Gick väl okej, undra bara vad mina flickor hade så jävla bråttom till när de gjorde sina program? :P haha

Aja har en månad på mig att få dem att lugna ner sig, det ska jag nog lyckas med (hoppas jag)

Mycket trevlig dit- och hemresa iallafall, allsång till gamla åttiotals/nittiotalsklassiker med madde i minibussen. Sounds great. Vi funderade på att söka idol med antingen backstreetboys - backstreets back eller vad fan heter låten egentligen?
eller cyndi lauper - girls just wanna have fun

Jessica och Madde, snart i en tv ruta nära dig.

Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!!



Eeeevriiiibodiiii YEAAAAAH!! Rock you bodiii YEAAAAH

2009-10-18 @ 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0