oohw

Jag saknar nenna, min Daniella.
Jag vill också vara på stanford med de heta pojkarna! jag vill också ha sol och kaffe och bagels och massa skoj!
Jag tycker du skiter i det där nu och släpar dig hem till sverige igen, till mig och snön.
Jag ska döda alla andra som vill ha min hawaiiplats tredje året utomlands. Så jag hoppas du är beredd på att ta emot en efterlyst i ditt hem.

och seb me, han är i lumpen och krigar. I miss him. Jag är lite orolig att han ska skära av sig fler kroppsdelar eller skjuta av sig tårna typ ;) Fast antagligen har han roligare än någonsin därborta :P

Och snart anna, hon ska överge mig ett halvår också. Jösses.
Jag tycker att ni som mina vänner borde planera bättre så att inte alla överger mig på samma gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0