annnanananana

Haha du är knäpp XD
Om du vill ha en update så tar jag den såhär, för jag kan inte ringa iallafall ;)

Chokladen - still oöppnad. Men igårkväll va jag iaf sugen på maxmat. Det jag åt var yoghurt (det känns som det enda jag äter)

Grey's - jag orkade inte ens gråta!! det bara sipprade några småtårar. detdu

News in my life - flygledartest nr.2 den 27 oktober så jag är nervös igen!

Annars på jessicafronten intet nytt!


och till er andra.
Anna är ett as och hånar mig på min blogg trots min svininfluensa bara för att jag i min feberyrsel råkade säga när jag sprang av bussen "maila mig om du får veta nåt!" (högskoleskadad, jag måste läsa mail dygnet runt) Men jag ändrade mig sktisnabbt till ring, men inte snabbt nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0