Nöjd tränare

Nu känns det bättre inför usm som är nu den 20-22 november.
Vart lite nervös eftersom mina barn är alldeles för duktiga på att slarva..

Men idag såg det riktigt bra ut och vi hinner ju träna några gånger till innan det är på allvar. Bara att se till att figurerna blir lika snygga.

Åh madde avslöjade att hon hade present till mig också! Värsta gulligt, lyx!
Riktigt spännande också, jag är så sjukt nyfiken när det kommer till paket.

Nu har både Anna och Madde sagt att deras paket är bra... Då blir man ju mer nyfiken haha

Kommentarer
Postat av: madde

Hahaha mitt är fett bäst!!! och jag vet att du önskat dig detta!!

2009-11-12 @ 19:54:03
URL: http://maddesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0