ja jösses

Inget aktivt datorstirrande idag inte.
Nee dagen har istället spenderats i sängen. men inte direkt slappandes framför tvn.

Nee med ekonomistyrningsboken i högsta hugg. Fyra kapitel avklarade och har bara ett kvar för att klara av dagens mål på fem kapitel.

Ska jag nog hinna innan det bär av hem till sofie. Där vi ska lyckas klura ut vad för mat vi är sugna på och sedan se på film innan jag måste släpa mig iväg på jobb.

Känner mig iallafall sjuke duktig idag, 5 kapitel! (snart iallafall)
Frågan är bara om jag lär mig nåt?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jävlar va du är flitig 5 kapitel. shit.. Imponerad :)

2009-11-28 @ 17:04:30
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0