Över

Min mansperiod är över, håret är borta och jag överlevde.

Men jag vill bara säga till alla er som skrämde upp mig med att armhålorna gjorde ont så in i helvete, håll käften nästa gång XD

Jag var skitnervös inför armhålorna som var kvar tills sist. Hade genomlidit benen som gick helt ok utan större smärtor, hade genomlidit bikinilinjen som gjorde så förbannat ont och så skulle armåhlorna va värre!

jag var helt klart beredd att dö

Men inte fan var armhålorna på långa vägar lika smärtsamma som bikinilinjen...

Hade en skitgullig tjej som gjorde det också, My. Jag gillar hudoteket iallafall haha

Kommentarer
Postat av: seb

låter asaskönt, du får ju höra av dig om stöd behöves

2009-05-26 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0