hårkatastrof

idag skulle jag ha klippt mig.. 14.00 skulle jag satt mig i frisörsstolen och slappnat av. Äntligen lyckats bestämma mig för att jag nog faktiskt vill bli blondare. Se typ solblekt ut...

Men häromdagen så fick jag reda på att min frisör ska vara sjukskriven i två veckor! hallå, får frisörer vara sjukskrivna? kunde hon inte passat på att vara det när jag ändå velade? haha

Nee det är sjukt synd om henne, jag älskar min frisör. Men det skulle faktiskt varit höjdpunkten på min vecka :P

Kommentarer
Postat av: seb

jag känner en frisör som är frisör:O

2009-05-14 @ 18:27:42
Postat av: Tommy

i-landsproblem :P

2009-05-14 @ 20:35:20
Postat av: jessica

Sebbe jag vill inte ha nån annan :( jag vill ha nån jag vet fattar vad jag vill XD haha jag kan ju inte vara otrogen ;)



Så lever jag också i ett I-land tommy, hade jag velat ha u-landproblem hade jag flyttat till afrika ;) haha

2009-05-14 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0