Eurovision

Då var det över för det här året... Grattis norge! Jag hejade inte på den, har hunnit tröttna på den efter att ha hört den en miljard ggr på radion. men det var iallafall bättre live.

Jag gillade ukraina, inte låten men framförandet. Hon hade fattat att schlager är show! glitter, ljusshow, "dans" hopp, lyft, halvnakna "dansare" osv. osv. Borde hamnat bättre bara därför!

Frågan är vad som hände med greklands vita tröja? Tvättad på för hög värme kanske? För den var liiiite kort :P

Tycker det är lustigt att norge vann så överlägset, för jag tyckte det var många bidrag som låg på samma "brahets nivå"... Menmen, jag kanske skulle röstat :P

Sveriges bidrag... tråkigt, tråkigt, tråkigt
Tråkig klänning, tråkigt smink, och sjukt tråkig scendekor!
Här har dom en sjukt häftig scen med hur mycket effekter och grejer som helst och de väljer att bara ha det vitt? WTF? dom förtjänade att komma typ sist. sedan att hon inte kan sjunga (bortsett från operabitarna) gör ju inte saken bättre. Skäms på sverige!

Armeniens bidrag var mkt roligare med den dansen de gjort till, länge leve youtube...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0