Genifamiljen?

Jag vet inte vad som har hänt med halva våran familjs gener?

Den halvan jag pratar om är min syster och min pappa. Ämnet jag särskilt tänker på är matte..

Det är något fel på dom (och många människor som minst halva min klass på gymnasiet). När de stöter på en jobbig uppgift som de inte kan så sitter de och tänker och provar och försöker tills dom kan!
varför fick inte jag dom generna? Jag vill också ha tålamod och sitta oc klura och komma på!

När jag ser nåt jag inte kan så tänker jag whatever och hoppar över den. Kanske ger det ett försök liksom...

Men grattis som fan till MVG i matte C systerälskling! Im so fucking proud ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA du pratar om fel person, jag och tålamod xD när jag inte fattar ett tal skriker jag på det :) men tack ändå :D:D

2009-03-05 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0