bajsfilm

Såg nyss på snakes on a plane. Fyfan vad den va värdelös...

Att man ens lyckas hitta på en så kass film... äckliga ormar med onödiga scener som när den bet honom i kuken och han slängde sig omkring så det blev blod överallt osv. osv...

Den blev ju inte direkt bättre av att jag hade fördröjt den typ 19 minuter och när det är 7 mi uter fördröjning så bestämmer den sig för att hoppa fram de 7 minutrarna och sedan hänga sig när jag försökte spola tillbaka.. Jag missade alltså ca 10 minuter. Så vill någon ge mig en update på vad som hände mellan det att han satt igång ventialtionen och kaptenen inte öppnar in till sin "hytt" och att de landar så vore det gulligt...

nee det här va en värdelös kväll, nu ska jag lägga mig och drömma mardrömmar om ormar...

Jag har aldrig tyckt att ormar har varit såå äckliga, spindlar har alltid varit en mycket större fobi... Svårt att ens se en spindel på bild...

men nu har ormar klättrat på min vara rädd för lista...

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag såg oxå skiten så du kan få en uppdate ikväll, när ska jag komma??? hur ska vi göra??

2009-03-07 @ 12:53:49
URL: http://maddesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0