Öland

Hmm just nu når jag lite bättre, fullproppad av både alvedon, ibumetin och bafucin...
Så en liten update om öland.

En sjukt trevlig helg blev det! Efter en lite skakig början... Vår bil gick nämligen sönder när det var typ 5km in till kalmar.
Men vi fick tag på Lasse med bärgningsbil som tog oss och bilen in till kalmar där Lollo (en av de som redan kommit fram till vår stuga) fick komma och hämta oss så fick vi klämma ihop oss sex i bilen till öland.

En väldigt lång men ganska spännande resa och nu kan man bocka av åka bärgingsbil på sin list över saker att göra innan man dör  haha

Resten av helgen gick däremot utan problem, utgång på strand på fredagen efter en massa mat och sånger och lördagen så bara umgicks vi med  varandra.
Körde även in våra stuggrannar in till stan, jag fick köra en flashig bmw... Ny bil? ja tack haha

Lite krångligt att ta oss hem bara när bilen stod trasig i kalmar men vi fick portionera ut oss med folk vi kände, jag fick åka med sebbe hem, tumme upp!



lite kallt när vi fick vänta på lollo så jag och sanna bäddade ner oss...



Kommentarer
Postat av: madde

Vilken söt klänning du hadde

2009-06-23 @ 20:15:50
URL: http://maddesessan.blogg.se/
Postat av: seb

gillar klänningen starkt ock:)

Men tycker inte du ska proppa dig full av gift som ojala sa=) Min mobil är nog inne på sina sista dagar, men kan meddela nu att ojala är välkommen hemma. men han måste bygga varje dag i badrummet,haha!

2009-06-23 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0