Ceeeepe

jag blir dum i huvudet av min chef. Jag tänker inte dra den långa historien eftersom ni ändå inte är insatta...
Men hennes taskiga attityd och oförmåga att lyssna och diskutera ledde imorse fram till att vi stod och skrek åt varandra typ 10minuter imorse...

Inte så lyckat kanske, hon lyssnade inte nu heller (vilken chock..) så det ledde ju inte till någonting. Jag tänker börja behandla henne som en chef när hon börjar bete sig som en chef...
Efter ett tag så säger hon iaf att "ja jag har inte tid att diskutera det här mer med dig" eller nåt liknande. Där va droppen, min chef som alltid tjatar om hur lite det är att göra (fast vi har tillräckligt att göra, alla utom hon tydligen) säger att hon inte har tid att lösa vårt problem... Nåt som hade sett till att vi båda trivts bättre.

Inte ett enda vettigt argument heller så jag var förbannad.

Så när hon säger det om tiden då brister det... "Tur att du har så jävla mycket att göra då, så att du kan gå hem för tidigt hela tiden" sa jag bara och gick iväg på min kafferunda.

Hon svarade något som lät otrevligt men jag har ingen aning om vad det var...
Jag var så arg så jag skakade.
Jävla efterblivna chefsjävel

Kommentarer
Postat av: seb

YEEES! på kärringa bara

2009-06-03 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0