Brandos.se

Har varit lite sur på brandos de senaste typ 2 veckorn eftersom skorna jag beställde kom och var trasiga i dragkedjorna.. inte alls roligt. Jag mailade och frågade hur jag skulle göra och fick ett svar ganska snabbt att jag kunde ta dom till en skomakare och skicka in kvittot till brandos eller så kunde de skicka ut en reklamationslapp som jag skickade tillbaka dem med.

Jag skrev att jag ville reklamera dem.

Sedan gick det över en vecka utan svar,kul...
Så jag skrev ihop ett mail till där jag sa att jag tyckte att det var dåligt att det skulle ta över en vecka för dem att hjälpa mig och att jag tidigare bara varit nöjd efter att ha handlat hos dem men att jag nu kände mig besviken osv.

Efter ett par dagar då fick jag ett svar där det stod ungefär, hej jessica. Skicka med mailkonversationen så vi vet vad ärendet gäller (vilket jag givetvis hade gjort, alla mail från början med ordernummer, mina mail och deras svar) här får du en reklamationsblankett. Och sedan punkt för punkt hur det funkade att använda den.

Inte alls särskilt trevligt.

Men sen var jag och skickade in skorna igår och redan idag hade jag fått ett mail där de upplyste mig om att reklamationen var godkänd och de undrade om jag ville ha nya skor eller pengarna tillbaka.

Jag svarade att jag ville ha nya skor och inom en halvtimma fick jag svar på det.

Så nu är jag sams med brandos igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0