pizzatradition :P

Tydligen är det så att nyårsdagen är den dag då vi svenskar äter överlägset mest pizza. Ganska logiskt eller vad säger ni?
Jag och Anna ville ju inte vara sämre så vi köpte varsin kekabpizza och kröp upp i sängen framför Victoria's secret fashion show. Dom är grymt snygga men undra när de senast åt en pizza? ;)
Ja tack jag vill ha en svindyr, svinsnygg säkert svinobekväm diamantbh.

Detta följdes upp med sex and the city the movie. Tredje gången jag såg den och jag gråter fortfarande. Men hur fan tänker de när de pratar om en tvåa? Filmen fick ju ett avslut. Det går väl knappast få ut mer av Carrie och bigs förhållande? Om de inte skaffar barn men känns lite halvtråkigt att göra en film typ bara om det.
Nej Samantha fyllde femtio, alla är lyckliga. Filmen slutade med en stor jävla fet punkt

Not to be continued

så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0