hatar spy

Innan jag åkte till badet idag (dvs typ kvart i sex) så kom mamma och pappa hem från coop och verkade må hur bra som helst. När jag kom hem igen dvs  typ kvart över åtta) så ligger mamma nerbäddad i sängen och är magsjuk.

Hur kan det gå till? från frisk till dödssjuk? Jag vill inte bli magsjuk!
jag hatar att spy, jag hatar att höra någon spy, jag hatar smaken av spy, jag hatar lukten av spy, jag hatar allt med spy!

Sen ligger mitt rum mitt emot toan så jag hör när hon är där inne och spyr upp alla sina inälvor...

Nu ska jag hålla tummarna för att jag klarar mig iallafall.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det värsta med spy är när folk kallar det kräks :S

2009-01-21 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0