Jävla H&M

Jag älskar H&M, det är billigt och de har ofta fina saker faktiskt. problemet är ju just att det är så billigt!
Det blir ju inte lika billigt när man har hittat många sådär billiga saker som man vill ha...

igår skulle jag ju som sagt letat efter nåt att ha på mig ikväll, jag hittade ingenting men köpte lite vårkläder istället... Bara för att man när man gick in fick en rabatt, köp 3 plagg ocg få 50% på det billigaste. Visst det är inte mycket pengar men onödigt att inte utnyttja när man får det ju :P

Jag handlade fem plagg till slut...

    

(2 short, 1 par leggings, 1 linne och 1 t-shirt)

Sedan blev det även en tröja på gina också bara för att Anna tvingade med mig in där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0