vad fel man kan ha



Första gången jag såg The beach måste varit nångång när den kom ut (99) så jag var alltså en 10-12 år...
Då tyckte jag att den var värdelös och den uppfattningen har jag hållit mig till tills nu. Mitt största minne av filmen var att han sprang runt som en jävla tvspelsfigur och var helt jävla cp.

Men det var ju en jätteliten del av filmen. Lustigt hur perspektivet ändras med åldern.

Såg om den idag efter att ha blivit inspirerad av att simmarna besökte stranden den spelades in på.
Och nu tycker jag faktiskt att den är bra...

Var antagligen för liten när jag såg den första gången.

frågan är bara vad jag nu ska jämföra dåliga filmer med? Mitt standard har alltid varit "nästan lika dålig som the beach"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0