Desperate Housewives

Idag sändes det sista avsnittet någonsin... Jag har inte sett det än, den som spar han har. Men det känns som att jag kommer se det nu innan jag går och lägger mig. jag vill inte riskera att få veta vad som hände innan jag har sett det.
Det är lite sorgligt när serier tar slut, speciellt dom som man har följt så länge och som man fortfarande gillar. Men man ska ju sluta på topp...


The final episode ever was today... I haven't seen it yet, It's not over as long as I'm saving it. But I think I'll watch it before going to bed tonight, I don't wanna risk finding out what happened before I've seen it.
It's a bit sad when a show ends, especially one you have watched for that long and that you still like.
But it's better to quit while you're ahead...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0