Ovälkommet besök i mitt rum


Se vad jag hittade i mitt rum! Den ser kanske död ut men benen rörde sig fortfarande. och förra gången jag försökte ta ut en spindel i den positionen (en liten eftersom jag försökte själv) så började den leva och springa omnkring igen! Så modig som jag är lyckades jag få dit ett vinglas så att den inte skulle springa iväg medan jag var iväg och letade reda på någon som kunde ta ut den. Så jag vandrade omkring och hittade tillslut folk i hus 3, blandannat Steve säkerhetsvakten. Så han följde med och tog ut den utan att ens skratta åt mig.

Men hur kom de in i mitt rum? Hur länge har den varit här? Varför hamnade den helt plötsligt där död?

Look what I found in my room! It may seem to be ded but the legs were still moving a bit and the last time I tried to remove one that looked like that (a small one since I tried to do it myself) it was not dead at all it started running around! So I managed to put a wineglass on top of it (brave as I am) so that it wouldn't dissapear while I was out looking for someone to help me. So I was walking around and managed to fins people in building 3, among them Steve the security so he came with me and he didn't even laugh at me.

But how did it enter my room? For how long has it been in here? Why did it all the suddenly ended up dead there?

Kommentarer
Postat av: mamma

Den va stor jag hade nog dött ha ha

2011-09-02 @ 15:13:30
Postat av: Pappa

Det var en läbbig en

2011-09-02 @ 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0