Duktig

Idag skulle jag vara på badet 6-7 för att prova att göra en öppning i kassan själv (fast med övervakning haha) och efter det så gjorde jag inte som jag först hade tänkt göra, och vad som hade varit alldeles naturligt för mig att göra, gick hem och la mig.

Istället passade jag på att simma lite. 2000 m kom jag och jag tycker det känns alldeles lagom. jag är väldigt imponerad av mig själv.

Efteråt så förstod jag faktiskt dem som kommer dit sådär okristligt tidigt och simmar, det är så jävla skönt efteråt när dagen inte ens har börjat och man har redan klarat av träningen. Dessutom är det skönt att vara där när det inte är massa ungdomar och barnfamiljer, bara man själv och de övriga motionärerna.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Snygga bilder. E det du som dyker i vattnet?/F

2011-03-02 @ 19:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0