Smörgåstårta

Efter att Mo tjatat i veckor om att jag måste göra en smörgåstårta eftersom den förra svensken som var här gjorde en så blev det äntligen gjort igår. Jag lyckades imponera både mig själv och mina vänner, jag vann överlsägset över deras förra smörgåstårta tydligen haha. Utseende räknas :P
Men den inte bara såg tjusig ut den smakade bra också.



So since Mo never stoped telling me I had to make a Smörgåstårta since their last swede Eric made them one I finally gave in and made one yesterday. And i managed to impress not only myself but my friends to. And not only because it looked awesome but because ut tasted good to haha. I'm pretty sure mine won over their last one ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

De såg goda ut men lite platta

2011-08-24 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0