Torsdag

Fan vad snabbt tiden går, blev ingen utgång för mig även om jag funderade på det ett tag. Blev ingen tentautlämning heller, jag orkade helt enkelt inte imorse. Min kropp behövde en sovmorgon. Skrev ett mail till läraren istället för jag fick 88 poäng vilket motsvarar ett B men en annan i klassen fick 88 poäng men ett A. hallå liksom, ska man verkligen få göra så? Jag tycker inte att det känns helt rättvist :P

Idag är sista träningen innan USM så jag hoppas det går bra och att Elsa är frisk, no more fever tack. Träningen igår gick riktigt bra på slutet iallafall, så vi hoppas det håller i sig hela helgen nu.

Jag själv tänkte ta en sväng på gymmet också innan föreläsningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0