Vill inte

Jag har ingen ork att jobba idag alls. Jag vaknade med ena ögat helt svullet och rött och resten av kroppen känns ungefär som ögat.

Men jag kommer att släpa mig ner till jobbet ändå, för jag hatar att vara sjuk. Jag är inte hemma om jag inte är sjukare än såhär. Lite snor i näsan, en förkylningstrött kropp och ett öga värdigt en boxare är inte tillräckligt för att man ska slippa jobba.

En lång dag också, halv tio till fem och sedan raka vägen upp till badet för att stanna där till åtta. Sedan hem och packa inför imorgon. Vet fortfarande inte ens när jag ska åka men det löser sig väl...

Ja jag tkr lite synd om mig... Man får göra det ibland.
Jag saknar Sofie också, jag tänker på dig typ hela tiden gumman och jag hoppas att du överlever där uppe nu när jag inte kan titta till dig ;)

Kommentarer
Postat av: Isabell Moberg

Jaa, det tycker jag med ! :)

2010-08-11 @ 09:45:53
URL: http://isabellmoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0