Ny telefon

jaha efter att ha lämnat in mobilen på lagning 3-4 ggr så skulle jag upp dit igår igen... (då var det bara en vecka sen jag fick tillbaka den senaste gången...)

Killen i trebutiken säger att han förstår att det är jobbigt (tack för det) och att det egentligen finns två val...

Så jag fick välja mellan pest eller kolera.

val ett var att fortsätta skicka in den.. (men jag fick veta att vid mjukvarufel så får de försöka laga den hur många gånger som helst tillskillnad från om det är ett tekniskt problem, då har de 3 försök. Dessutom är det personer från sony ericsson som sitter där och ska försöka laga den, som att de vill byta ut den)

Det andra valet var att han kunde försöka ringa och avsluta mitt abonemang så kunde jag istället teckna ett nytt med en ny förhoppningsvis fungerande telefon. (Detta låter som ett kasst förslag eftersom jag inte vill ha tre längre efter detta...)

Nu sitter jag iaf här med en ny rosa.... Den är jättefin men jag hade gillat den mer om det varit frivilligt haha. Och om det inte varit tre på den :P


Den gamla


Den nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0