Vad kostar dina bröst?

I lördags var en väldigt lustig kväll på flera sätt... det lustiga skedde efter att jag och mina vänner gått skilda vägar av nån lustig anledning... Eller ah Anna försvann till sin pojkvän och denny och martin bara satt och va tråkiga på en trottoarkant så jag övergav dem.. men iaf.

det mesta ska ni få slippa höra men en sak gjrode mig så chockad att jag höll på att trilla av stolen (bildligt talat)
En kille frågade mig vad mina bröst hade kostat?

Ursäkta?? Var det ens mina bröst han tittade på liksom?
Inte speciellt stora och ne absolut inga hängbröst men silikonbröst ser dom verkligen inte ut som...

Det finns så mkt lustigt folk :P

Kommentarer
Postat av: Nenna

sluta fantisera nu...

2009-03-31 @ 07:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0