Tjejmys

Om någon timme ska jag ta mig ner till stan och mysa med tjejerna, äta god matt och snacka massa skit. Dom hade sin sista tenta idag så nu har dom sommarlov också. Helt okej väder har vi fått också så förhoppningsvis kan vi sitta ute en sväng.
Blir dock ingen utgång för mig, allergier, förkylning och jetlag gör att jag inte känner mig speciellt sugen. Dessutom ringde de nyss från badet och bad mig jobba imorgon och pengar behöver jag verkligen så det tackar man inte nej till haha 

I'm supposed to be downtown in about an hour to meet up with my girls to spend the evening with them, eat good food and catch up. They had their last exam today so they have summer break now too. Even the weather is ok today so we can sit outside for a bit, hopefully :P
But I'm not going out, allergys, a cold and jetlag isn't the best for my partymood.
And they called me today from my job to ask if I could come in and work tomorrow and I can really need some money so I can't say no to that haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0