Nytt

Eftersom jag verkligen behöver nya kläder efter mina två utlandsterminer ;) (intee) Så blev det ett par nya shorts och ett linne när vi va nere på stan i fredags jag och mamma. Jag fick det dock av min snälla mamma. Invigde det idag när jag var nere på stan och fikade med Nenna och Ellen (=

I bought new clothes the other day since I really need that after my two semesters abroad ;) (noooot) But anyway a pair of shorts and a top when me and my mum were downtown last friday. But my mum were nice enough to buy it for me. I had it on for the first time today when I met up with Nenna and Ellen (=


Kommentarer
Postat av: Jennifer Sandström

Är inte lite avis på ert härliga sommarväder där nere i södern :)

2012-05-28 @ 17:41:57
URL: http://jennifersandstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0