Mina vänner

igår fick jag träffa Sofie igen, visserligen bara en kortis men iallafall, och idag kom Ellen förbi här en sväng. Himla mysigt att träffa dem igen! På lördag blir det en heldag med mys med flickorna!
Det känns inte alls som det var längesen jag åkte när jag träffar dom igen haha
Men Ellen försvinner ju snart igen :( Hon flyttar till Kanada den 5e juni, vilket är superskoj för henne men inte lika skoj för mig haha

I met Sofie yesterday, just for a bit but anyway, and Ellen stopped by here today. It's great to finally see them again! And I'm going to spend almost all of my saturday with the girls!
It doesn't feel like I've been away long at all when I met them again haha
But Ellen is leaving again pretty soon :( She's moving to Canada june 5th, which is great for her but not so great for me haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0