Påskpresent

Idag meddelade mamma att jag hade fått en påskpresent, lite extra pengar på kontot och det är minsann aldrig fel. tack så jättemycket!
Alla flygbiljetter är betalda och pengar till hotell är undansatta så jag har så jag klarar mig men det är fortfarande ett par resväskor att betala för och shopping i new york på slutet haha så extra pengar sitter ju aldrig fel.

En annan present jag fick häromdagen var 98/100 på personlig finans testet. weeei
Och vädret är fantastiskt jag gick hem från gymmet nyss (20.30) i shorts och linne och det är fortfarande ruskigt varmt (=

I got a message from my mum today telling me they had given me a eastergift, some extra money in my account and that's never wrong. Thanks!
All my tickets are paid and I've put away money for the hotel so I'll be fine with the money I have but it's still some luggage to pay for and some shopping in new york in the end so I'm not complaining about getting extra money ;)

Another gift I got the other day was a 98/100 on my personal finance test. weei
And the weather is amazing I walked back from the gym just now (8.30 pm) in shorts and a t-shirt and it's still super hot (=

Kommentarer
Postat av: Pappa

Var det den tentan som inte kändes så bra som gav 98/100?

2012-03-27 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0