Exam 4

Igår fick vi tillbaka test nummer fyra, kursen managing teams at workplaces. Mitt första vetyg som inte var ett A, 78 av 100 fick jag men jag kände redan när jag lämnade efter att ha gjort den att det inte hade gått speciellt bra. Till den här tentan hade jag faktiskt pluggat men han ställde inte alls frågorna på det sättet jag hade förväntat mig. Men nu vet jag hur han ställer sina frågor till nästa prov så då blir det lättare (=
Men läraren bestämde att plussa på 9 poäng eftersom klassen överlag gjort mycket sämre än han räknat med och att det kanske var hans fel haha Så 87 av 100 är inte så illa längre. Lärarna her gör sånt ibland, mycket konstigt. Min psykologipoäng är för tillfället uppe på 106 av 100... Det har varit mycket strul med den fram och tillbaka.

Spring break är om 4 lektioner!

We got exam number 4 back yesterday in the course managing teams at workplaces. My first grade that wasn't an A, 78 out of 100 but I knew that I didn't do very well already when I left after doing it. I did actually study a bit for that exam but he just did not at all ask the questions the way I had anticipated. But at least now I know that for the next test. (=
But the professor decided to add 9 points to everyone since the class did worse than he had expected in general and he said it might have been his fault haha So 87 out of 100 isn't that bad anymore. The teachers here does shit like that sometimes, it's so weird! My psychology score is at the moment at 106 out of 100... It has been so much trouble with that score.

Sprin break is after only 4 more classes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0