Ett gäng sjuklingar

Avresan mot New York har blivit ett snäpp försenat då Karl bestämde sig för att besöka en tandläkare. Han har en infekterad tand men har skjutit upp att fixa den då hans försäkring inte täcker tandläkarkostnader, vilket betyder att han har haft hyfsat ont under vår resa och nu var det nog.
Emma äter massa mediciner hon också eftersom hon lyckades bli supersjuk innan Sprin Break, hon mår bra men fortfarande en medicinanvändare.
Jag själv tvingades köpa hostmedicin då jag tröttnade på att hosta sönder mina lungor, í tablettform. Jag har aldrig sätt så stora tabletter innan, tur att det inte är Elin som ska svälja dom då paketer säger åt en att inte dela dem.
Rebekka igår trodden hon skulle behöva spy men som tur var mår hon bra idag.
Jag tror stenhårt på att New York botar oss alla!

The departure to New York is slightly delayed since Karl had to go and see a dentist. He is having an infected tooth and has ignored it for some weeks since his insurance doesn't cover dentist costs, which means he has been in a lot of pain and enough was enough.
Emma is eating a bunch of medicines too since she managed to be supersick before Spring Break, at least she's feeling well but still, she's a medecin user on this trip.
I had to buy coughing medicine to survive, the biggest pills I've ever seen. They scares me everytime I'm looking at them, and the package tells me not to break them either.
And rebekka felt sick last night but luckily she's fine today.
I believe that New York will cure us all!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bara bita ihop, det som inte dödar härdar :)

2012-03-06 @ 19:32:04
Postat av: mamma

Det är bara och bita ihop, det som inte dödar härdar :)

2012-03-06 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0