slut på lovet

Jaha nu är mitt sommarlov slut... Började jobba idag och nu jobbar jag heeela sommaren. Men jag jobbar med väldigt trevliga människor och det ska bli mycket trevligt att få pengar haha
Idag sa jag även hejdå till Ellen som flyttar till kanada imorgon, jag kommer sakna henne! Men jag håller tummarna för henne och hoppas hon får superskoj :)

My summer break is over... I started working today and im going to work the whooole summer. But the people i work with seems really nice and i'm really excited about the money haha
I also had to say bye to Ellen, she's moving to Canada tomorrow, I'll miss her! but i keep my fingers crossed for her and i hope she will have a lot of fun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0