Skola

Idag är det första dagen med lektioner. Ska bli spännande. En av mina kurser verkar som att den kan bli sjukt mycket arbete men samtidigt verkar den intressant. Får se för den har jag i eftermiddag. Idag står psykologi och negotiation and conflicts at the workplace på schemat.
Förhoppningsvis hittar jag dit, speciellt psykologin kan bli lite klurig, men får gå i god tid.

Today is the first day with classes, exciting. One of my courses seems to be a looot of work, but it seems interesting at the same time. I'll probably find out this afternoon because I ahve my first class of that course this afternoon. So I have psychology and negotiation and conflict at the workplace today.
And hopefully I'll find my way there, especially the pcychology feels like it can get me some problems :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0