Fint väder

Idag är det sånt väder jag önskade mig här, soligt och en sådär 15 grader. Vi satt till och med ute och åt lunch. Annars blev det party igår, torsdag är tydligen deras stora festdag. Vi spelade beerpong och flipcup och hade svinkul.
Vi har promenerat runt lite och börjar hitta, jag vet iaf typ vart mina klasser kommer att vara. Vad som händer ikväll får vi se, men vid fyra blir det iallafall en andra tripp till Walmart.

The weather today is just what I've been wishing for, sun and about 15 degrees. We could even sit outside and have lunch. yesterday was another party, thursday is a big partynight here. We played beerpong and flip cup and had a great time!
We have also been walking around quite a lot and we almost find our way around here now, at least I know (almost) where my classes is supposed to be. And we don't have any plans for tonight so i guess that we'll just wait and see what's going on. But before that there will be a second trip to Walmart at 4.


Kommentarer
Postat av: Anders

Hälsa Steve Spurier!

2012-01-06 @ 22:15:27
Postat av: mamma

Ser ut att vara jätte fint väder är mycket avis, här är vitt på marken hoppas det går bort fort :)

2012-01-07 @ 11:12:23
Postat av: mamma

Är avis på ert väder, här är vitt på marken hoppas det går bort fort :)

2012-01-07 @ 11:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0