Dodgeball

Här hade ni säkert väntat på en uppdatering från helgen men eftersom den kommer ta mig mer tid med bilder och grejer spar jag lite på det.
Men idag spelade jag min första dodgeball match och det var skitkul! Jag var väldigt skeptisk till att vara med från början men jag hade fel ;)
Tyvärr förlorade vi med 3-5, men det får ändå anses hyfsat då laget vi mötte verkade väldigt seriösa och vi aldrig hade tränat innan haha

I'm sure you have been waiting for an update about the weekend but since that will take me more time with pictures and things I'll save that for a bit.
But I played my first dodgeball game today and it was awesome! I was very skeptical about it first but I was wrong ;)
We lost with 3-5 but it still feels pretty good since the team we met seemed really serious and we never had practised before haha



Kommentarer
Postat av: mamma

Hur fungerar det spelet?

2012-01-23 @ 09:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0