Torsdag

Idag är det torsdag, mina lektioner är avklarade och jag kommer troligtvis bege mig till gymmet strax. Torsdagar här brukar betyda utgång så vi får väl se vad som händer ikväll. Just nu är jag inte supersugen men jag kan ju inte påstå att jag känner mig särskilt svårövertalad ifall något kul dyker upp.

Fortfarande lika fint väder, troligtvis kommer värmen inte riktigt hålla i sig men jag passar på att njuta medan jag kan ;)

So today is thursday, I've finished my lectures and will probably head to the gym soon. Thursdays does usually mean party here so I guess that might be an option for tonight. I don't really feel like it at the moment but I'm not going to be very hard to convince if something fun shows up.

The weather is still as nice, the warmt will probably disappear again but I'm enjoying it as long as I can ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0