Superbowl!

yes idag är det gameday, Superbowl! Det känns som att jag är i helt rätt land för att bevittna detta (läs det enda landet jag tänker se superbowl i).
Men det ska iallafall bli superskoj, hemma hos Zach. Alla ska ta med något ätbart från sitt land. Jag uteslöt köttbullar och smörgåstårta direkt. Sen kunde jag inte komma på något så länge var alternativet absolut vodka :P Men med lite hjälp av wikipedia valde jag tillslut det lättaste, chokladbollar. Haha Ska bli kul att se vad alla andra har med sig :)
Kunde inte motstå att köpa limited edition superbowl ölflaskor heller. Kändes som det enda rätta ;)

Yes today is gameday, Superbowl! It feels like I'm in exactly the right country for watching that (the only country I will ever watch it in).
But it feels like it's going to be a great night, we'll be at Zachs place. Everyone is supposed to bring something eatable from their country. I had a really hard time coming up with what to do so to just bring a bottle of Absolut Vodka was my plan, but then I used wikipedia for some inspiration and I'm now brining chocolate balls. It will be interesting to see what everyone else is bringing :)
And I couldn't resist buying the limited edition superbowl beerbottles. It felt like the only thing to do ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det heter negerbollar :)

2012-02-06 @ 11:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0