Super bowl bilder

Så nu har jag sitt mitt första super bowl, det var inte så värst mycket roligare än jag trodde. Men jag valde ett lag att heja på (new york såklart) och dom vann!
Jag tror det största problemet var att matchen höll på förlänge, halva tiden och jag hade haft roligare haha
Det snackas ju mycket om reklamerna dom visar och ja, det märktes att företagen hade satsat mer på reklamerna där än reklamer mer generellt.
Hur som helst, en mycket trevlig kväll ;)

So I've watched my first super bowl, it wasn't superfun. But I choosed a team (New york of course) and they won!
I think my biggest problem were that the game went on forever, half of that time and I would have enjoyed it more haha
People talks a lot about the commercials shown and yes, it's noticable that the companies spend a lot of more money on them than they do on commercials in general.
Anyway, a very nice evening ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0