Hembesök

Igår var vi hembjudan till min rumskamrat Tiffanys mamma på lunch, "southern lunch". Hur trevligt som helst var det! Och det verkar som vi nog kan bli ditbjudna på mat igen ;) Och att hon tar oss till greenville. Och maten var faktiskt himla god också, friterad kyckling och några sötpotatisar med massa smör och socker och grejer jag minns inte vad de hette men de smakade mer som godis än mat :P Sen lite annat till också som inte direkt var från södern.
En bra dag iallafall, super bowl får ett eget inlägg senare med bilder och grejer, jag hinner inte nu innan jag har lektion.

We were invited to my roommmates mum for lunch, southern lunch. It was so nice! And it seems like we can be invited for food again ;) And that she might take us to Greenville. And the food was actually really good, fried chicken and some sweetpotato with butter and sweet things, I can't remember their name but they tasted almost more like candy than food haha And then some other stuff that were'nt really southern.
A really good day anyway, super bowl gets a post of its on later with pictures, I don't have time now before class.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0