Jag lever

Mamma skrev meddelande och undrade om jag fortfarande lever, och ja det gör jag. Men ja det har blivit dålig uppdatering här... Idag är min sista lektion här borta och sen återstår det bara två tentor innan den här terminen är över. Tiden har gått alldeles för snabbt! Jag är inte redo att lämna än. Men 9 dagar i New York med Petra ska inte bli helt fel det heller ;)

Annars gör vi inte så mycket här, festar mer än vanligt haha Min kropp kommer vara lycklig över att vara tillbaka i sverige :P Tyvärr har vädret inte varit kanon det sista så jag har inte spenderat någon tid vid poolen på ett tag, hoppas det blir bättre igen...

Mum wrote me a message wondering if I was still alive, and yes I am. But I suck at updating the blog... I have my last class here today and the only thing remaining after that is 2 exams, then this semester is over. Time is just flying by, way too fast! I'm not ready to leave yet. But 9 days in New York with my friend from home, Petra, is going to be amazing :)

Not much is happening here, more party than usual haha My body is going to be happy when I'm back in sweden :P The weather hasn't been great lately so I haven't spent any time by the pool lately, let's hope it gets better again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0