April

Nu är det vår! Eller ja här är det sommar och hemma är det vinter men det borde vara vår haha ;)
Blev ni utsatta för några aprilskämt igår? Jag slapp det som tur var, annars är det tydligen ganska stort här att man utsätter varandra för bus.

Jag vet att det är dålig uppdatering här men det är för att alla veckor är ganska lika haha
Mycket festande, en del poolhäng, en del skolgång en del slappande så det är inte så mycket att skriva om.
Men jag har det hur bra som helst iallafall så oroa er inte för mig ;)

It's spring! Or it's summer here and winter back home but it's supposed to be spring haha ;)
Did anyone joke with you yesterday since it was the first of April? I got away, luckily, because I understood that it's quite a big thing to perform pranks here....

I know I'm really bad at updating here but it's because all weeks looks kinda the same haha
A lot of partying, hanging out by the pool, going to school and just chillin' so it'd not that much to write about.
But I'm having a great time :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0