Tycka synd om

jag är sjuk! men sämsta tänkbara timing... Jag började känna mig förkyld häromdagen och igår och idag har jag känt mig febrig och hostar. Härligt. men jag har inte tid att vara sjuk eftersom vi åker på camping imon och sen till sydney. Så jag planerar att ignorera det totalt, med start imorgon. Idag kan jag fortfarande känna mig eländig och tycka synd om mig själv.

I'm sick! With the worst timing ever... I started to feel the cold coming some days ago and to day and yesterday I feel feverish and I have a cough :( But I don't have time to be sick since we're going camping tomorrow and then to sydney. So my plan is to ignore it totally, starting tomorrow. Today I will still feel sorry for myself.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta ipren ! :)

2011-09-02 @ 15:14:33
Postat av: Pappa

Hoppas verkligen att du piggnar till då tills imorgon.

2011-09-02 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0