Tillbaka till verkligheten

Nu när Sanna har lämnat mig så har jag massa plugg och tråkigheter att ta tag i. Idag stod även handling på schemat och nu håller jag på att tvätta. Verkligen superskoj. Mat är dyrt! haha även om man inte tycker att man köper i princip någonting så kostar det massa pengar :P

Tittade på biljetter till Bali idag också och såg tur och retur för strax under 2000 kr den 2-7 november vilket vore kanin för jag behöver inte flytta min hembiljett och jag har min tenta den 31. Måste bara kolla så att man kan göra online tenta var som i världen om den pga någon konstig anledning skulle flyttas.

I have to do a lot of studying and other boring things now when Sanna has left. And today grocery shopping was on the to do list :P And now Iäm doing laundry. So much fun... And food is expensive! Even when I don't think I'm buying anything :P

I looked at tickets to Bali today and found return tickets for like 258 dollars for the first week of november which would be awesome! Just have to make sure that it is possible to do online exam in other countries in case my final exam in accounting would change date...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0