Hemma!

Yes jag är hemma igen, inte i sverige men i darwin. Många kronor fattigare men det var en riktigt rolig vecka! Min kropp är trött, inte bara efter att ha testat på surfing men efter att ha gått överallt också. Jag har tagit så sjukt många bilder så några ska jag nog lyckas lägga upp här. Men inte ikväll, har lagt upp dem på facebook dock så vill ni inte vänta kan ni se dom där.

Nu är jag tillbaka i verkligheten och den här veckan väntar sjukt mycket plugg. En assignment, en mid term och en assignment som jag vill ha klar men vi har en vecka till på oss. Vill plugga i förväg lite också inför nästa vecka när Sanna kommer :)
Så tur att vi hade en sjukt rolig lovvecka för den här veckan blir inte kul någonstans... Gömma mig inne på mitt rum i princip :P

I'm back home! Not home in sweden but home in darwin. With a lot less money but after a amazing week! My body is so tired, not just from surfing but from walking around everywhere to. I've taken soooo many pictures so I think I'll manage to upload some of them here. But not tonight, I have posted them on facebook so if you don't wanna wait then check them out there.

Now I'm back in reality and i have so much study to do this week. One assignment, one mid-term and another assignment I wanna finish this week but we do ahve until next week. I wanna do some studying on forehand for next week to since Sanna is coming up here :)
So good for me that I had a amazing holiday because this week won't be any fun... I'll hide in my room :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0