Fredagsmys

Tanken var att vi skulle på kalas idag, Jill fyller år och eftersom hon gillar att klättra skulle hon ha kalas med övernattning nere i stan på klättringsstället. Men varken jag eller Maddie kände för det så det blir bara fredagsmys här hemma. Jag lagar mat, eller ja jag har gjort en sallad som serveras med kycklingspett med smak av soltorkad tomat och detta serveras med tzatsiki. Och något glas vin till detta. troligtvis följt av gossip girl. Det är nog lika bra att jag blir hemma för jag skulle behöva få massa plugg gjort i helgen.

We were supposed to be at Jills' b-day party today down at the rockclimbing center. But neither me or maddie felt like going so we're just staying here, having a cozy friday :P I'm making us dinner, or i have made a salad :P That will be served together with chicken kebabs with the taste of sundried tomatoes andthat will be served with tzatsiki, probably with a glass of wine. We will probably watch gossip girl after. It is probably good for me to stay home so I will get some study done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0