Blev utgång igår

Inte alls planerat men så blev det, planen var några glas vin och gossip girl på mitt rum men så träffade vi på Lillian som sa att de skulle gå ut till gaybaren inne i stan. och vem kan tacka nej till det? Så trettio minuter senare satt vi på bussen påväg in mot staden. Det var väldigt intressant måste jag säga, men vi hade kul haha.

Jag gillar systemet de har här när man köper alkohol, de använder på riktigt bruna papperspåsar... Man känner sig verkligen som en alkoholist när man promenerar där med sin bruna påse om man inte har med sig någon väska eller annan påse...

Idag har jag städat och tvättat mina lakan inför Sannas ankomst, handlat lite också. Och imorgon ska jag ge mig på att göra enchiladas.. Det ska bli spännande :P Hoppas de blir bra. :P

So we were going out yesterday, not planned at all, the plan was some wine and watch gossip girl in my room. But we talked to Lillian and shje said that they were going to Throb, a gay bar and how do you say no to that? :P So about half an hour later were we ready and on the bus. That was a very interesting experience, but fun!

I like how they give you a brown paper bag here to carry your alcohol in... it makes me feel like an alcoholic when im walking around with my brown paper bag if I don't have another bag...

Today was laundry and cleaning day, did some shopping to. Tomorrow I'll try to make some enchiladas, that will be interesting. Fingers crossed that they turn out awesome :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0