uppdaterar

Jag pratade med pappa på skype innan och han tyckte att jag blivit duktig på att uppdatera här, men ni är kassa på att kommentera ;)
besök på Mindil Sunset market stod på schemat idag, efter pluggande förstås haha.. Gjorde lite mer än hälften på min macro assignment idag så det känns bra. Handlade lite smått och gått till er där hemma ;) Lyckades komma därifrån utan en enda sak till mig själv idag, jag vet inte hur det hände! Är det något speciellt någon skulle vilja ha härifrån?
Och om någon vill bidra till våran bali/semesterresa sista veckan här så är alla bidrag välkomna! ;)
Nu är frågan vad jag ska hitta på ikväll, jag känner inte för att plugga mer eftersom jag kom så pass långt och jag är ledig imon så jag har definitivt tid att göra klart den imorgon.
Ju närmre tentaveckan vi kommer desto tystare/tommare blir det här på kvällarna :P

I talked to dad on skype today and he said that my bloging had improved (quantity he didn't mention quality :P), but you guys such at commenting! ;)
A visit to the Mindil sunset market was on the schedule today, after studying of course haha... Finished a bit more than half of my macro assignment so it feels good. Bought some things for my family and friends back home at the market, I managed to not buy anything for myself today, I don't know how that happen! Does anyone want something speciel from here?
And if someone wants to contribute to my balitrip/holiday in the end of the semester then I will thankfully accept that! ;)
The only question now is what I shall do tonight, I don't feel like studying any more since I did so well with the assignment today and I have tomorrow off so I will definitalely have time to finish it tmorrow.
The closer to exam week the more quiet/empty it is here at the evenings :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför Bali? Det räcker med den polen. Ser helt super ut.

2011-10-02 @ 18:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0