Spindlar

Jag tror jag ska sluta städa mitt rum för det är oftast då jag hittar snuskiga djur inne på mitt rum. Jag förstår inte hur de hamnar här, och dessutom oftast döda eller nästan döda. Idag var det en spindel, inte riktigt lika stor som förra gången men stor nog och dessutom med nyansskillnader så den varsäkerligen giftig! (jag har med min egen logik gissat att om inte alla spindlar här är giftiga så är det väldigt troligt att åtminstonde de med mer än en färg är det). Den låg vid sidan av mitt skrivbord och när jag sopade upp den rörde sig benen, han sprang inte iväg eller så men han var definitivt inte död, inte helt och hållet iallafall.

jag förstår inte vad dom måste vara inne på mitt rum för! Det känns inte tryggt.

I think I should stop cleaning my room because it's then I found discusting animals in here. I don't understand why they end up in my room, especially not dead or almost dead. Today i found a spider, not quite as big as the one the last time but big enough. And it had a bit of change in the colour so it was most certain poisonous! (I have decided with the help of my own logic that if not all of the spiders here are poisonous then at least the ones with different colours are). It was laying besides my desk and when I swept it away the legs were moving, not like he started running but he was definitely not dead, not completely but hopefully dying.

I don't understund why they have to be in here! I don't feel safe.


Kommentarer
Postat av: Sanna

De börjar komma fram mer och mer här också! Tror en försökte spinna in mig i sitt nät när jag låg på marken och solade för den sprang över mig och gjorde tråd :S Läskigt värre!

2011-10-04 @ 09:05:46
URL: http://skandalskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0