Här var det helg.

Fredagkväll här och skolveckan är slut. Det blir dock inget spännande för mig i helgen, ska försöka plugga en hel del. Vill ha klart mina sista assignments. Nästa helg blir nämligen bara skoj. Togaparty och paintball. Har aldrig spelat paintball innan så det ska bli spännande, för hoppningsvis överlever jag... :p
Så blir assignments den här helgen, ska göra klart min PR assignment. Har bara 1000 ord kvar men sen ska den läsas igenom referenserna ska dit och finputsas. jason på ABS (australienska statistiska centralbyrån) sa att jag gärna fick skicka den till honom för synpunkter och tips också.
Men jag har lovat mig själv en dag ute i solen imorgon även om accountingboken nog får följa med :P

Friday night and the school is over for this week. But this will be a very not interesting weekend, I shall try to study a lot. I just wanna finish my last two assignments. Next weekend will be better though, togaparty and paintball. I have never played paintball before so that will be interesting, hopefully I'll survive... :P
Så this weekend will be assignmentweekend, my goal is to finish my PR assignment. only 1000 words to go but then some correcture reading, putting references in place. And Jason at the ABS (asutralian buereu of statistics) said that he would be happy to read it before I submitted it to give some opinions and suggestions.
But I have promised myself a day out in the sun tomorrow, even though I think i'll bring the accounting book as company :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter trevligt med en dag i solen trots plugg. sjäjv ska jag jobba.

2011-10-07 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0