Bali

Så inatt kom vi hem från bali. Vi hade en fantastisk vecka som mestadels spenderades i en solstol på stranden. Men det var så vi ville ha det. Vi hann även med att simma med delfiner vilket jag tror var det häftigaste jag gjort! och passade på att göra ett par utflykter då eftersom vi ändå hade en chaufför till förfogande. Härligt att besöka ett ställe som fortfarande är riktigt billigt. En kväll lyckades vi äta middag för två för 10 dollar... Jag tror våra dyraste middagar låg på ca 40 dollar för två inklusive drick och något annat att dricka och förrätt...

Måste säga att bali påminner lite om turkiet faktiskt haha.
Bilderna kommer imorgon istället, jag är för lat för att göra det nu det tar sån tid :P

So we arrived from Bali last night. We had an amazing week that was mostly spent in a sunchair on the beach. But that was what we wanted. We did have time to go and swim with dolphins though, and I think that was the coolest thing I've ever done! And then we grabbed the oppurtunity to do some touristing since we had a driver. It was nice to visit a place where everything is still really cheap. We managed to have dinner for two one night for 10 dollars... I think our mkost expensive dinners was around 40 dollars for two including a drink, a cocktail, appertizer and a main...

I must say that bali do remind me about turkey a bit.  haha
I will upload the pictures tomorrow, I'm to lazy to do it now it takes so much time :P

Kommentarer
Postat av: Iréne

Hej Jessica!!!!

Såg bilderna från Bali o det verkar som ni haft det underbart..... Simma med delfiner... Wow :-)Detta kommer jag att få göra i januari när Thesa o jag åker till Mexiko. Ha det nu gått sista tiden du är kvar o så syns vi när du kommer hem. Kram

2011-10-23 @ 16:26:48
Postat av: Mamma

Såg helt underbart ut kunde åka dit bara för en annanas drink ha ha :)

2011-10-23 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0